Σάββατο, 8 Ιουλίου 2006 10:41 μμ
από το μέλος
Panagiotis Kontopoulos
BBC TV audience falls as online usage grows
Ανάμικτα συναισθήματα γύρω από την χρήση του Internet με τροφοδότησε κι αυτή η εβδομάδα.
Ξεκινώντας από τα καλά νέα, το BBC ανακοίνωσε ότι ενώ ο συνολικός "τηλεοπτικός πληθυσμός" του παρουσίασε μια ελαφρά μείωση, ο αντίστοιχος αριθμός επισκεπτών στο web site του αυξάνει ραγδαία: 24.3 εκατομμύρια χρήστες από όλο το κόσμο επισκέπτονται το web site του κάθε εβδομάδα, σχεδόν διπλάσιοι (40%) από τους αντίστοιχους περσινούς. Ετσι εξηγείται άλλωστε και η επένδυση που κάνει ο συγκεκριμένος οργανισμός σε τεχνολογίες αιχμής γύρω από το Internet. Αξίζει να επισκεφτείτε το site της Mix06 και να δείτε το video από την παρουσίαση ενός πραγματικά εντυπωσιακού νέου τρόπου διαδραστικότητας που διερευνά το BBC βασισμένο εξ ολοκλήρου στο Windows Presentation Framework και τα Windows Vista.
(Πηγαίνετε στη διεύθυνση http://sessions.mix06.com/view.asp?pid=KYN001 και από το combo box στο κάτω μέρος του video επιλέξτε BBC-Demo αν δε θέλετε να δείτε ολόκληρη την ομιλία)
Επίσης επισκεφτείτε τη επόμενη διεύθυνση για να ρίξετε μια ματιά στον τρόπο με τον οποίο θα διαβάζετε σε λίγο την εφημερίδα σας : New York Times Reader
Και ενώ ο υπόλοιπος κόσμος χρησιμοποιεί ολοένα και περισσότερο το Internet για να διευκολύνει την καθημερινότητά του, η ελληνική πραγματικότητα είναι λίγο διαφορετική ακόμα. Την προηγούμενη εβδομάδα είχα την ευκαιρία να παρακολουθήσω από κοντά την παρουσίαση των αποτελεσμάτων μιας πολύ σημαντικής έρευνας που έτρεξε το Ινστιτούτο Επικοινωνίας για την ανάπτυξη του Internet στην Ελλάδα, όπου τα ευρήματα «δείχνουν» 5 ομάδες κοινού: Δύο ομάδες χρηστών, οι Μυημένοι (16,5%) και οι Πρακτικοί (15,9%) αλλά και τρεις ομάδες μη χρηστών, οι Πρόθυμοι (19,6%), οι Επιφυλακτικοί (30,8%) και οι Αρνητές (17,2%).
Έτσι κι ενώ κατ' αρχήν τα αποτελέσματα δείχνουν φτωχά με ένα ποσοστό υπαρχόντων χρηστών στο 32,4% με κύρια χρήση το email, η έρευνα "φωτογραφίζει" ένα σημαντικό αριθμό εν δυνάμει χρηστών της τάξης του 19,6% οι οποίοι είναι πολύ κοντά στο να γίνουν και αυτοί καθημερινοί χρήστες του Internet. Ανάμεσα στους λόγους που τους κρατούν μακρυά αναφέρθηκαν η έλλειψη προστασίας των παιδιών, η έλλειψη εμπιστοσύνης σε οικονομικές και άλλες συναλλαγές, ενώ σημαντικός παράγοντας της καθυστέρησης εισόδου είναι το κόστος, η ποιότητα συνδέσεων και η έλλειψη ελληνικού περιεχομένου. Πλήρη κάλυψη της ημερίδας καθώς επίσης και των αποτελεσμάτων που δημοσιεύτηκαν μπορείτε να δείτε στη διεύθυνση http://www.wwwhy.gr/
Καλά δε θα ήταν να βλέπαμε σύντομα το ποσοστό των ελλήνων χρηστών να ξεπερνάει το 50%, μήπως αρχίζαμε να σκεφτόμαστε κι εδώ να υλοποιούμε παρόμοια πράγματα ?