Καλώς ορίσατε στο dotNETZone.gr - Σύνδεση | Εγγραφή | Βοήθεια

Time for a change

Δημοσιεύτηκε στις Πέμπτη, 27 Δεκεμβρίου 2007 5:40 μμ από το μέλος Panagiotis Kontopoulos

imageΚοντεύουν 4 χρόνια από τη στιγμή που ξεκίνησα να εργάζομαι στο ελληνικό υποκατάστημα της Microsoft.

Αυτό ξεπερνά κατά ένα ολόκληρο χρόνο το μέσο όρο παραμονής που είχα μέχρι σήμερα στις διάφορες εταιρείες που έχω εργαστεί και σίγουρα το αντικείμενο της δουλειάς μου έπαιξε ένα πολύ σημαντικό ρόλο σ΄αυτή την επέκταση.

Ξεκίνησα στο τμήμα των Συμβουλευτικών Υπηρεσιών της εταιρείας (Microsoft Professional Services λέγονται επίσημα) που είναι το τμήμα που χρησιμοποιεί - στις περισσότερες περιπτώσεις - ότι πιο καινούργιο έρχεται από την εταιρεία για να υλοποιήσει για λογαριασμό μεγάλων πελατών, είτε έργα υποδομών (infrastructure) είτε έργα ανάπτυξης εφαρμογών (development). Σίγουρα όχι μια εύκολη υπόθεση γιατί συνήθως οι κλίμακες και οι απαιτήσεις των έργων είναι πολύ μεγάλες και σύνθετες ενώ σίγουρα οι πελάτες περιμένουν από τους ανθρώπους της Microsoft απόλυτη τεχνογνωσία σε όλο το φάσμα των προϊόντων της. Και πρέπει να ξέρετε ότι δεν είναι και λίγα, αφού όλα μαζί ξεπερνούν τα 500 προϊόντα.

Είναι κρίμα που δεν είχα ανακαλύψει τις μέρες που δούλευα στα Professional Services το blogging γιατί σίγουρα θα ήταν πολύ ενδιαφέρον να ακουστούν ιστορίες, προβλήματα αλλά ... και λύσεις από μέσα. Είμαι σίγουρος ότι τα παιδιά που δουλεύουν τώρα εκεί έχουν πολλά να μοιραστούν, άλλωστε κάποιοι όπως ο Νίκος έχουν ήδη ξεκινήσει να εξασκούν "το άθλημα". 

Στη συνέχεια πέρασα στο ρόλο που βρίσκομαι μέχρι σήμερα.

Το τμήμα λέγεται Developer Platform Evangelism group και όλοι εμείς που δουλεύουμε σ' αυτό θεωρητικά καλούμαστε "ευαγγελιστές". Ok, το είδα το χαμόγελο σας, αυτός άλλωστε είναι και ο λόγος που δεν πολυχρησιμοποιούμε τον τίτλο στην Ελλάδα. Βέβαια η αλήθεια είναι μια παρουσίαση που είχα ετοιμάσει για τo Greek Bloggers Camp '07 το καλοκαίρι που μας πέρασε, μου χάρισε μια από τις πρώτες θέσεις στις μηχανές αναζήτησης στο λήμμα "ευαγγελιστής" :-)

Αυτό τον τελευταίο 1.5 χρόνο προσπάθησα να καταλάβω, να δουλέψω, να παρουσιάσω, να προωθήσω, να φανταστώ, να παραδεχθώ τις αδυναμίες, αλλά πρώτα από όλα να ζήσω το Internet, τις τεχνολογίες αλλά και τις πρακτικές του μέσα από τις προτάσεις της Microsoft και όχι μόνο.

Έγραψα αρκετά blog posts, άρθρα σέ έντυπα, μίλησα σε παρουσιάσεις, μέχρι και στην τηλεόραση εμφανίστηκα στα δευτερόλεπτα δημοσιότητας που μου αναλογούν, συμμετείχα σε events στην Ελλάδα και στο εξωτερικό και γνώρισα ενδιαφέροντες ανθρώπους που ζουν και αναπτύσσουν το ελληνικό Internet σήμερα.

Αποφάσισα να συνεχίσω την εξερεύνηση του Internet από ένα διαφορετικό ρόλο, μέσα από ένα καινούργιο σχήμα με αντικείμενο τη σχεδίαση και υλοποίηση ολοκληρωμένων web στρατηγικών, χρησιμοποιώντας υπάρχουσες αλλά κυρίως ολοκαίνουργιες, πλούσιες και "δικτυωμένες" τεχνολογίες και πρακτικές.

Μαζί μου στη νέα αυτή προσπάθεια ο Νίκος Δρανδάκης, ένας άνθρωπος που ξέρει καλά τα social media, ζει και δουλεύει εδώ και καιρό μ' αυτά και μοιράζεται τον ενθουσιασμό μου για τα πράγματα που μπορούμε να κάνουμε μαζί τους.

Περισσότερες λεπτομέρειες σύντομα, μέχρι τότε μείνετε συντονισμένοι :

- Μέσα από το νέο μου blog : www.mentalblock.gr

- Μέσα από το facebook profile μου

- Μέσα από το LinkedIn profile μου

- Μέσω του προσωπικού μου email : panos[at]kontopoulos.org

0 σχόλια
Δημοσίευση στην κατηγορία: ,

I was thinking the other day about different options we have available while we are trying to layer our social network.

In the beginning we had only the old time classic paper address book. I remember that every 2-3 years, usually at New Year's Eve, I had to copy all names and phones to a new one since the old was too used.

Then I discovered Palm. Actually this was my first mobile electronic address book.  Write once, keep them forever. ok, almost for ever, since even Palms had problems.

Then there was email and contacts address book.

Then came our super mobile phones and the rest is history.

Howewer our social networks are layered and nowdays technology gives us the opportunity to differentiate them.

First of all, I have a very small set of people that I know in my MSN Messenger list. These are the people with whom I can have a synchronous discussion and I can see when they are present online or not. I am trying to keep that list really small. Internet connected family contacts are included in this list, too.

Then it's twitter. The people that I follow as well as the ones that follow me. I am not a really heavy user of twitter, I am trying to keep the number of my posts small and hopefully useful.

Then I have the actual social networks layer. Facebook, Linked In you name it. Again there is a level of choice on who you are connected with, however until now I haven't rejected more than a couple of friend requests. So this list includes people that I have met physically or not, worked or studied together and with whom I want to maintain a rather asynchronous connection most of the time in a 1:many kind or broadcasting, i.e. sharing news, useful links etc, although I find myself using Facebook's 1:1 message system in several cases. This morning I just came across a really good post thru Titana on Facebook friendship strategy and I plan to integrate it in my own.

Finally it's my email contact address book which fortunately is synchronized with my mobile phone, where I have mainly people that I communicate through voice calls or emails. This layer starts to get smaller than my social networks.

Do I miss something ? How your circles look like ?

Μόλις έφτασε στο mailbox μου:

Showing off your photos is a lot harder than it should be. Microsoft challenged Vertigo Software to tackle this problem during their latest exploration of Microsoft's Silverlight technology. By design, Silverlight enabled them to build very rich interactive applications that improve people's experience working with media such as digital photos.

They are proud to announce the release of Slide.Show, a Silverlight 1.0 application open to the public — the source, available on CodePlex. Slide.Show, shows off some of the latest Silverlight technologies while also providing an elegant and simple photo sharing user experience.

Features

  • Minimal setup and configuration required to embed in any page
  • 100% customizable via XML and/or JavaScript
  • Album and slide data provided by XML, Flickr, or JavaScript
  • Auto-playback with multiple transitions (e.g. fade, shape, slide, wipe, etc.)
  • Plug and play with hundreds of color, font, size, position, and behavior options
  • Cross-browser (IE 6 and 7, Firefox 2, Safari 2 and 3, both Windows and Mac!)
  • Can be sized to fit any design and is even resizable for fluid layouts,
  • Full-screen and embedded modes
  • Architected for open source extensibility (e.g. object-oriented JavaScript, configuration/data provider model, user controls, modular, etc.) 

The Vertigo landing page: http://vertigo.com/slideshow.aspx

The CodePlex project: http://codeplex.com/slideshow

Some samples:

0 σχόλια
Δημοσίευση στην κατηγορία:

Αυτή είναι η απάντηση που έδωσε το 80% των ανθρώπων που ρωτήθηκαν στην Αμερική, για το ποιο είναι το ποσό που έδιναν για μια συσκευή που θα τους επέτρεπε να βλέπουν internet video στο σαλόνι τους.

Αν και τον Αύγουστο του 2007 9.13 δισεκατομμύρια internet videos προβλήθηκαν στις οθόνες του υπολογιστή τους σημειώνοντας μια αύξηση της τάξης του 26% από τις αντίστοιχες προβολές του Ιανουαρίου του 2007, ακόμη καμμία εταιρεία - ούτε καν η ίδια η Apple - δεν κατόρθωσε να πείσει τους αμερικάνους - πόσο μάλλον και τον υπόλοιπο κόσμο - να βλέπουν internet video στην τηλεόραση του σαλονιού του.

Ενδιαφέρουσα ανάλυση των προβλημάτων και κάποιων πιθανών λύσεων για το πιο σημαντικό ίσως από τα rich media, μπορείτε να διαβάσετε εδώ :

http://online.wsj.com/article/SB119706406734417529.html?mod=DCO

1 σχόλια
Δημοσίευση στην κατηγορία:

Just ran into a post from Shed - a guy exploring Enterprise 2.0 tips and tricks - explaining why he loves microblogging and realized that I am using it in a very similar way

From his post :

"So why do I love microblogging?  Well it’s nothing more than just presence detection with bells and whistles on.  People not only get to know that your hanging around in a place but they also get to know how you’re feeling and what your doing.  This in turn reminds them of your existence and sometimes it kicks off something in their brain that reminds them that they need to have a chat with you.  Not only that but the status gives them a way in, a way to start the conversation that’s a bit more exciting and a bit easier than just the plain old “hi”. Basically what I’m trying to say is it lowers the barriers of communication.  It does this so much that I now even have people who I’ve never heard of contacting me simply because they follow my MS communicator notes.  They get something out of it and I get to make another contact, another person who can get stuff done for me when I need a favour."

It's really strange and fun that sometimes I find myself speaking to a person I follow up in twitter or facebook and make a comment related with something they had posted. There is always a delayed response while they are thinking "How the hell does he know that ..." before I mentioned that I read it in their status. I agree that definetely lowers the barriers of communication. And I believe that if more people in our working environment were using these tools, we could make our interpersonal communication much more easier.

Read the full post here : http://theshed2.wordpress.com/2007/12/04/i-love-microblogging

1 σχόλια
Δημοσίευση στην κατηγορία: ,

Τελικά δεν έχω αποφασίσει τι αισθάνομαι για τα 2.0 προθέματα/επιθέματα: τα αγαπάω ή τα σιχαίνομαι. Πρέπει να αποφασίσω. Αλλά ότι και να πεις κάνουν ωραίους τίτλους :-)

Στο κυρίως post τώρα.

Δεν το είχα πάρει με καλό μάτι στην αρχή.

Το ομολογώ.

Πολύ μπερδεμένο navigation, δεν καταλάβαινα τι έπρεπε να κάνω και γιατί δε μπορώ να κάνω αυτό που θέλω.

Σιγά-σιγά άλλαξα γνώμη. Για μια ακόμη φορά αποδεικνύεται ότι σε όλα αυτά τα social oriented πράγματα πρέπει να τους δώσεις χρόνο και input για να δείξουν τι είναι και τι μπορούν να κάνουν για σένα.

Μιλάω για το www.lastfm.com

Last.fm Logo

Σήμερα λοιπόν νομίζω ότι κατάλαβα πως παίζει το πράγμα, και είμαι ενθουσιασμένος.

Κατ' άρχήν δίνεις ένα καλιτέχνη ή ένα Tag που ταιριάζει με τη μουσική που θέλεις να ακούσεις σήμερα.

Εύκολο.

Αρχίζει λοιπόν να σου παίζει τραγούδια είτε από αυτό τον καλλιτέχνη ή από άλλους κοντινούς του.

Ωραία ως εδώ.

Εχει και τα κλασσικά Love/Ban, Add to Playlist, Skip to Next κλπ.

Σου βγάζει και πληροφορίες για τον καλλιτέχνη/γκρουπ, αν θέλεις και περισσότερα πας στην αντίστοιχη Wiki σελίδα του για να προσθέσεις ότι ξέρεις και εσύ γι' αυτούς.

Τώρα αν σου αρέσει ένα τραγούδι, πατάς στο Buy at amazon.com και πας κατευθείαν στην αντίστοιχη σελίδα, το προσθέτεις στην Wish List σου και μετά με την ησυχία σου ακούς και τα υπόλοιπα τραγούδια του άλμπουμ και αν σου αρέσει όλο το αγοράζεις, αν όχι όλο κάποια από αυτά σε mp3.

Νομίζω είναι είναι πάρα πολύ κοντά στην τέλεια ebusiness εμπειρία, βρίσκεις εύκολα αυτό που σου αρέσει και μετά πολύ εύκολα μπορείς να το αποκτήσεις.

Χωρίς περιττά κλωθογυρίσματα, κατευθείαν στο ψητό.

Πόσα έχουμε να μάθουμε από κάτι τέτοια όλοι μας.

Α, και για όσους ενδιαφέρονται να και το under heavy construction προφίλ μου στο lastfm: http://www.last.fm/user/pkontopoulos

Άντε μπήκε ο Δεκέμβρης !

Άντε να βλέπω δέντρα και φωτάκια γρήγορα !

tree

Τα κατάφερα τελικά.

Ανέβασα την παρουσίαση που είχα φτιάξει για το καλοκαιρινό Greek Bloggers Camp '07 στο SlideShare. Το είχα ξαναπροσπαθήσει αλλά δεν έπαιξε καλά με τα ελληνικά.

Η ΛΥΣΗ: Σώστε το PowerPoint έχοντας συμπεριλάβει τα απαραίτητα ελληνικά fonts μέσα στην παρουσίαση. (Το επιλέγετε μπαίνοντας από ένα μενού με τίτλο Tools/Save Options αφού φυσικά επιλέξετε Save As)

Οπότε εδώ μπορείτε να δείτε την παρουσίαση :

http://www.slideshare.net/pkontopoulos/ms-gbc07-en

One of the major arguments against the usage of Rich Internet Applications is the difficulty to measure usage and user interactivity compared with traditional static or dynamic web sites.

It seems that Silverlight is making that quite easier and here you can find a white paper discussing how you can apply web analytics in a Silverlight based application. Source code is also available.

http://xmldocs.net/Analytics/Using%20Web%20Analytics%20with%20Microsoft%20Silverlight.pdf

0 σχόλια
Δημοσίευση στην κατηγορία:

Είμαι διπλά χαρούμενος.

Πρώτα πρώτα γιατί επιτέλους βρήκα ότι υπάρχει θεωρία που επιβεβαιώνει αυτό που εμπειρικά και διαισθητικά διαπιστώνω, πιστεύω και συνιστώ.

Κι αυτό δεν είναι τίποτε άλλο από το ότι ο άνθρωπος χρειάζεται focus, συγκέντρωση, περιορισμένο εύρος πληροφορίας για να λειτουργήσει καλύτερα.

Να πάρτε για παράδειγμα το www.woot.com, δεν σταματάω να το αναφέρω στις συζητήσεις μου, θεωρώ ότι είναι μοναδικά επιτυχημένη ιδέα, μέσα στον κυκεώνα της πληροφορίας που δέχεσαι να παίρνεις κάτι πολύ απλό, πολύ συγκεκριμένο, προβλέψιμης και εγγυημένης ποιότητας (έστω τις περισσότερες φορές) με ένα γνώριμο και φιλικό τρόπο.

Ή τη δικιά μας www.asprilexi.com για να μην πάμε μακρυά. Μια λέξη κάθε φορά στο email σας, με την εξήγησή της, την προέλευσή της, την ετυμολογία της, καθαρά και ξάστερα. Κι άσε τα λεξικά για όταν τα χρειαστείς.

Διάβαζα λοιπόν το τελευταίο www.fastcompany.com το άρθρο των τύπων που έχουν γράψει το Made To Stick, όπου ούτε λίγο ούτε πολύ μιλάνε για πειράματα και μελέτες που αποδεικνύουν ότι οι λιγότερες επιλογές ΒΟΗΘΑΝΕ. Ενώ οι περισσότερες δεν ενισχύουν την επιλεκτικότητα, τη σκοτώνουν. Δε ξέρω για σας, αλλά εγώ το' χω αυτό. Μη με βάλεις χωρίς να έχω αποφασίσει ακριβώς τι θέλω σε μαγαζί, μπορεί να περάσω και 2 ώρες. Και η χειρότερή μου: να πάω για δώρα, καλά την τρώω την μέρα.

Διαβάστε το λοιπόν και εγώ συνεχίζω το ψάξιμο για περισσότερη θεωρία επί του θέματος. Δε μπορεί κάποιο βιβλίο θα υπάρχει και γι' αυτό στο amazon.

Και το δεύτερο πράγμα που με κάνει χαρούμενο, είναι πολύ πιο απλό.

Χαίρομαι όταν οι άνθρωποι εκεί έξω έχουν βρει το επιχειρηματικό τους μοντέλο για να δημοσιεύουν ελεύθερα τα άρθρα τους στο Internet χωρίς να χρειάζεται κάποια συνδρομή. Και εγώ μπορώ να σας το στείλω για να το διαβάσετε. Και ίσως κάποιοι από σας να θελήσετε να αγοράσετε και το χάρτινο τεύχος τους. Εγώ πάντως το κάνω.

Εδώ είναι το άρθρο λοιπόν :

http://www.fastcompany.com/magazine/120/analysis-of-paralysis.html

Έχει αλλάξει η μέρα μου.

Κάθε πρωί ξεκινάω μια ακόμη χωρίς ελπίδα προσπάθεια ενημέρωσης.

First things first. To επαγγελματικό email. Είναι και το πιο σημαντικό, μας δίνει άλλωστε τα προς το ζην.

Σειρά έχουν τα προσωπικά email accounts. Γιατί δεν τη βγάζεις με ένα. Θέλεις ένα για κάθε πικραμένο registration και ένα πιο σοβαρό, όπου χρειάζεται να δηλώσεις ποιος πραγματικά είσαι.

Μετά τα RSS feeds. Τα ελληνικά πρώτα και μετά τα ξένα. Τώρα αυτό μια κουβέντα είναι όταν τα αδιάβαστα posts έχουν φτάσει τις 12.000 ! Και πάλι υπάρχει μια προτεραιότητα, οι guru πρώτα ανάλογα με το θέμα που σε απασχολεί τη συγκεκριμένη περίοδο και μετά αν μείνει καιρός κάποια από τα υπόλοιπα. Και φυσικά κάθε λίγο και λιγάκι, update all posts as read, για μια καινούργια αρχή.

Ε, να μη δείς και τα social networks που είσαι γραμμένος? Επιβάλλεται. Αντε λοιπόν αν δείς και το feed σε αυτά, και αν είναι και κάτι ενδιαφέρον να μπεις λίγο παραμέσα να το ψάξεις.

Κάτι accept σε προσκλήσεις που μόλις έλαβες, άντε να ανεβάσεις τις φωτογραφίες από τη χθεσινή εκδρομή, ε, να μη γράψεις και ένα post στο blog σου με όλα αυτά που σκέφτηκες, μια γρήγορη ματιά στις online εκδόσεις των εφημερίδων για να μη ξεχνάμε που ζούμε, τηλεόραση ευτυχώς έχω να δω καιρό, να συνεχίσω ?

Μμμ, νομίζω ότι είναι μια εποχή που πρέπει να είμαστε τριπλά προσεκτικοί στιους ακροδέκτες που συνδέουμε με τον κόσμο μας. Οχι από κάποιον οργουελικό φόβο παρακολούθησης, αλλά απλά γιατί ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΑΠΟΡΡΟΦΗΣΟΥΜΕ ΟΛΗ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ. Πρέπει συνειδητά να αποφασίζουμε πότε και γιατί θέλουμε να έρχεται η πληροφορία σε μας και πότε εμείς θα πηγαίνουμε κοντά της. Δεν θέλει κόπο, τρόπο θέλει.

Αργεί πολύ ακόμη εκείνο το ρημάδι το Web-3.0-Semantic πράγμα ?

Διάβαζα thru vrypan το άρθρο του Calcanis για την ιστορία με τα δεδομένα των χρηστών του Facebook και τη χρήση τους για προώθηση διαφημίσεων χωρίς ουσιαστικά την έγκριση του χρήστη.

Περίεργη ιστορία, ακόμη βρίσκεται στην εξέλιξή της οπότε είναι δύσκολο να προβλέψεις πως θα καταλήξει.

Σίγουρα συμμετέχοντας σε τέτοιες κοινότητες νομίζω ότι είναι αφελές να πιστεύεις ότι όλα αυτά τα δωρεάν πράγματα γίνονται χωρίς αντίτιμο.

Προσωπικά δεν με ενοχλεί η προώθηση διαφημίσεων σύμφωνα με τα πράγματα που με ενδιαφέρουν - άλλωστε προτιμώ να βλέπω μηνύματα που με αφορούν και στο context της κατάστασης που βρίσκομαι κάθε φορά από μηνύματα που απλώς εκτοξεύτηκαν προς κάθε κατεύθυνση γιατί απλά δε μπορεί να γίνει αλλιώς - συμφωνώ όμως 100% στη δυνατότητα πλήρους διαγραφής και μεταφοράς όλων των δεδομένων μου τη στιγμή που αποφασίζω ότι η συγκεκριμένη υπηρεσία δεν με καλύπτει πια.

Επηρεασμένος από αυτά έπεσα σε ένα ακόμη post του Don Dodge που αναρωτιέται μήπως τελικά το ταπεινό και παραπεταμένο email μας είναι στην πραγματικότητα η απόλυτη πλατφόρμα social networking και δεν το έχουμε καταλάβει. Φυσικά όχι στην τωρινή του μορφή αλλά σε μια επόμενη (το σιχαίνομαι αλλά θα το πω, στην 2.0 μορφή του), ενσωματώνοντας λειτουργικότητα και χαρακτηριστικά απο τα επιτυχημένα social networking sites.

Social Networking is here to stay, no matter where it will be hosted.

5 σχόλια
Δημοσίευση στην κατηγορία:

Αν θέλετε μια δωρεάν λύση για search που μπορεί να εγκατασταθεί στο δίκτυο σας και να ψάχνει χωρίς περιορισμό τα έγγραφά σας, πληροφορίες στο Internet αλλά και δεδομένα σε εφαρμογές ή βάσεις δεδομένων η Microsoft ανακοίνωσε τον Search Server 2008 Express

Περισσότερες πληροφορίες και επιπρόσθετα links στο post του Don Dodge:

http://dondodge.typepad.com/the_next_big_thing/2007/11/microsoft-enter.html

myFacebookΜ' αυτά και μ΄αυτά κόντεψα να ξεχάσω να αναφερθώ στο πολύ ενδιαφέρον και - από ότι φαίνεται σε πολλούς, πάνω από 12.000 !!! downloads έχει στο gallery.live.com - αναμενόμενο myFacebook Vista Gadget που δημιούργησε και ανέβασε στο διαγωνισμό Gadget Competition ο Κώστας Πάντος.

Ξεπερνώντας κάποια αρχικά προβλήματα εγκατάστασης για τα οποία ο Κώστας επιμένει ότι αποκλειστικός υπεύθυνος ήταν το Facebook API :-) και δεν έχω κανένα λόγο να μην τον πιστέψω σύμφωνα με αυτά που διαβάζω, νομίζω ότι στην τελευταία του έκδοση είναι αρκετά εύκολο να εγκατασταθεί και να παραμετροποιηθεί ενώ σίγουρα αποτελεί φαβορί για κάποιο από τα βραβεία του διαγωνισμού.

Πάντως έχετε καιρό μέχρι τις 17 Δεκεμβρίου να τον ανταγωνιστείτε.

251107

Μόλις διάβασα στο ένθετο του Ε-ΤΥΠΟΥ (που επίσης μόλις έμαθα ότι κέρδισε και το 1ο βραβείο καλύτερου σχεδιασμού εφημερίδας στον Πανευρωπαικό Διαγωνισμό Εφημερίδων και πολύ χάρηκα, γιατί ομολογώ ότι ένας απο τους βασικούς λόγους που τον διαβάζω που και που είναι το layout του, πραγματικά φρέσκο, ξέρω ξέρω τι θα σκεφτείτε : έτσι διαβάζεις εφημερίδα ρε φίλε, αλλά ναι πιστεύω πολύ στο design και την επίδραση που μπορεί να έχει στις επιλογές σου) ότι :

63%

των νέων ηλικίας 13-24 ετών στην Ελλάδα δηλώνουν σταθεροί χρήστες του Internet, ενώ

20 Δις Ευρώ

αναμένεται να  κοστίσουν οι χριστουγεννιάτικες αγορές των Βρετανών μέσω Internet αυξημένες κατά 42% σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο.

Τώρα μένει να δούμε τι χρειάζονται οι νέοι online και τι κάνανε οι Βρετανοί για να ανέβουνε σ' αυτά τα νούμερα.

twitter guide

I just discovered a really valuable and complete guide to twitter and microblogging in general.

It has everything :

- Why you should use it

- How to use it

- What mashups exist out there that complement it

If you haven't read it, go ahead and have a look

0 σχόλια
Δημοσίευση στην κατηγορία:

Δεν περνάει ημέρα που να μην ανακαλύπτω κι ένα desktop client για πολλές και δημοφιλείς web εφαρμογές flickr uploader, lastfm player, ακόμη και η salesforce έχει windows desktop client αν δε το ξέρατε.

Νομίζω ότι όλη αυτή η ιστορία με τα Software And Services, το όραμα για το οποίο η Microsoft ξεκίνησε να μιλάει μετά από την ανάληψη της τεχνικής ηγεσία από τον Ray Ozzie έχει έρθει για να μείνει.

Ρϊξτε μια ματιά σε ένα video - ξέρω, ξέρω marketing είναι ακόμη - αλλά δεν είμαστε μακρυά.

Αν δείτε και το πρώτο από μια σειρά Software + Services blueprints που μόλις ανακοινώθηκαν, που περιλαμβάνει source κώδικα και οδηγίες για το πως θα γίνει πράξη το όραμα σε απτές εφαρμογές που θα χρησιμοποιούν χωρίς προσπάθεια το μηχάνημά σας και το web, θα καταλάβετε ότι το μέλλον έρχεται γρήγορα.

1 σχόλια
Δημοσίευση στην κατηγορία: ,

Ένας από τους βασικούς λόγους που τo internet συνεχίζει να με εντυπωσιάζει, είναι γιατί εξακολουθώ να πέφτω πάνω σε υλοποιήσεις των ίδιων γνωστών ιδεών αλλά με διαφορετικούς και κάθε φορά πρωτότυπους τρόπους.

Έτσι και τώρα περνώντας από το web site της Vertigo της εταιρείας που υλοποίησε το Video.Show είδα τη σελίδα που έχουν στήσει για να μιλήσουν για τους ανθρώπους που ζουν και εργάζονται στην εταιρεία. Μια συνήθως βαρετή ενότητα στα εταιρικά sites αλλά η Vertigo κατάφερε να τη ζωντανέψει μοναδικά.

image

Ετσι μπορεί κάποιος να επιλέξει μεταξύ άλλων να δει μια παλιά φωτογραφία από το προσωπικό της, τη λέξη Vertigo γραμμένη με το γραφικό χαρακτήρα του καθενός ή φωτογραφία από κάποιο αντικείμενο που βρίσκεται στο γραφείο τους.

Ενώ στο κάτω μέρος της σελίδας υπάρχει ένα You ? το οποίο σε παραπέμπει φυσικά στη αντίστοιχη σελίδα για να στείλεις το βιογραφικό σου ! image

Σωστή web επικοινωνία χωρίς απαραίτητα να είναι v2.0 !

1 σχόλια
Δημοσίευση στην κατηγορία:

Ζεστό-ζεστό μόλις δημοσιεύθηκε στο Codeplex, ένα ολοκληρωμένο project σε source code για την υλοποίηση ενός user generated video social site.

image_6

O Tim Sneath έχει όλες τις λεπτομέρειες στο post του. Μεταξύ άλλων περιλαμβάνει :

  • Video wall for browsing videos. Hover the mouse over any individual video to see an instant thumbnail preview.
  • Time marker-based comment system. Pause the video at an interesting moment and add your comment, and it will appear as that frame is displayed on playback.
  • Site membership using ASP.NET. Sign in and create a custom profile; favorite, tag and upload videos.
  • First-time experience for a user without Silverlight installed demonstrates best practices for detection and installation.
  • Web services for retrieving video catalogs, tagging and favorites.
  • Background batch processing task that handles the encoding of videos using Expression Encoder and uploads to Silverlight Streaming.

Νομίζω ότι αποτελεί πρώτης τάξεως ευκαιρία για κάποιον να δει σε βάθος τεχνολογίες όπως Silverlight, ASP.NET Ajax, LINQ, Silverlight Streaming, Expression Encoding αλλά και να στήσει ίσως και κάτι απόλυτα λειτουργικό αφού όλο ο κώδικας δίνεται ανοιχτός και σε Microsoft Public License.

Το μόνο κακό είναι ότι δεν το εχω βρει κάπου να παίζει live, ίσως προσπαθήσω να το στήσω εγώ κάπου, αν με προλάβει κάποιος ας βάλει στα σχόλια το link.

I had this discussion the other day with Nikos while we were @OpenCoffee about how all these new popular online services like twitter earn their money. Of course one of the possible answers is that they just wait until somebody acquires them, obtaining a - hopefully - huge audience that is using the service and trying to solve the same monetization problem afterwards. However there might be a different answer which has to do with my favorite Long Tail effect.

Most of the times all these startups start offering free online services like video sharing, photos sharing, thoughts sharing, friends sharing etc. That means that many people are using the service, in most of the cases quite limited, few videos, tens of photos, a handful of friends. Of course there are cases where the service is used more heavily. But at the end, the average usage is quite low.

lt1The tail of the service has just started to get formed.

And then ... some of these existing or new heavy users start demanding more of the service: larger storage space, better performance, more features.

And this is the time when the head of the tail gets formed

lt3

 

And it's this head that drives the service its next step forward. Without forgetting the tail users who are still happily using a viable service, getting all new features - in limited versions - for free.

 

So far we had services start living from the head to the tail.

Now it's the time to start thinking the other way round.

From the tail right to the head!

5 σχόλια
Δημοσίευση στην κατηγορία:

Αν το σκέφτεστε ακόμη αν θα περάσετε ή όχι μια βόλτα από την dte, νομίζω ότι η συσκευή που βλέπετε στις εικόνες θα σας βοηθήσει να αποφασίσετε.

Πρόκειται για το επονομαζόμενο RoundTable μια "μαγική" συσκευή που επιτρέπει να γίνεται videoconference αλλα με ένα τρόπο που δεν έχετε ξαναδεί. Η συσκευή ανιχνεύοντας τη φωνή που ακούγεται γύρω απο το τραπέζι, προβάλλει το πρόσωπο που μιλάει κάθε στιγμή αυτόματα !

Το RoundTable είναι μέρος της νέας πλατφόρμας Unified Communications που θα κάνει την επίσημη πρώτη του στην Ελλάδα, σήμερα στην dte. Εκτός από το RoundTable η πλατφόρμα Unified Communications περιλαμβάνει εκτός από τον Office Communicator Server, τηλεφωνικές συσκευές, ενσύρματες, ασύρματες, χαζές και έξυπνες προσφέροντας μια συνολική λύση στο θέμα IP τηλεφωνίας.

Ολα αυτά μπορείτε να τα δείτε στην έκθεση στο περίπτερο που έχει στηθεί γι' αυτό το σκοπό εκεί, ενώ ο Θοδωρής είναι εκεί για να τον ρωτήσετε ότι θέλετε. 

Ξεκινά σήμερα και η digital technology expo {dte} όπου η Microsoft θα δείξει αρκετά από τα υπάρχοντα και καινούργια προϊόντα και υπηρεσίες, θα ανακοινώσει την ολοκαίνουργια πλατφόρμα της για Unified Communications την οποία μπορείτε να δείτε στο video που βασίζεται στην ταινία "the devil wears prada"

Δε ξέρω πόσοι από σας έχετε λάβει μέρος σε μια τέτοια έκθεση, είναι πραγματικά μια τρέλλα να αποφασιστεί τι θα δείξεις τελικά, να ετοιμαστεί το περίπτερο, να είναι έτοιμα και σωστά στην ώρα τους όλα τα υλικά, να μη ξεβάψει ο τοίχος, να είναι σωστός ο φωτισμός, το δίκτυο, τα ρεύματα, ουφ, πραγματικά είναι ένα ολόκληρο project, και μπράβο στα παιδιά που το τρεξαν.

Θα είμαστε και εμείς εκεί για να δείξουμε κάποια απο τα καινούργια πράγματα και για του λόγου το αληθές να μερικές φωτογραφίες από τα make of ...

IMG_2632 IMG_2634IMG_2628IMG_2638   IMG_2633 IMG_2636

1 σχόλια
Δημοσίευση στην κατηγορία: ,

Very soon it would be 2 weeks after I did a short video interview with Ervan Pouliquen and I hadn't published the video yet. Shame on me !

So here I am. Actually it was really easy - using Vista Movie Maker - to edit the video, add titles and cut a little bit of this or that.

It's all about an interview I made with Ervan Pouliquen, Live Services Regional Marketing Manager who stopped for a couple of days in Greece and I grabbed the opportunity to get some information on the strategy of Live Services in general and especially for Greece.

 

0 σχόλια
Δημοσίευση στην κατηγορία:

My Brands tagging

Δημοσιεύτηκε στις Τρίτη, 6 Νοεμβρίου 2007 12:17 μμ από το μέλος Panagiotis Kontopoulos

Γενικά αντιπαθώ τις εφαρμογές του Facebook που δεν έχουν κάποιο νόημα όπως είναι τα Zombies, οι λυκάνθρωποι και τα συναφή και πάντοτε αγνοώ οποιοδήποτε request έχει να κάνει με αυτά (είναι σαφές άλλωστε αν σκεφτεί κανείς ότι χάρηκα ιδαίτερα όταν είδα ότι υπάρχει το group "f*k off... I don't want to be a pirate/vampire/werewolf/ zombie" του οποίου φυσικά και είμαι μέλος).

Υπάρχουν όμως κάποιες φαινομενικά άσχετες και "χαζές" εφαρμογές που όμως εξυπηρετούν το βασικό σκοπό των social networks επιτρέποντάς σου να δηλώσεις ποιος είσαι και ποια πράγματα σου αρέσουν με ένα διαφορετικό τρόπο.

Η τελευταία μου ανακάλυψη λοιπόν είναι το HotLists - Stuff you Like που πρόσθεσα στο profile μου. Σε αυτή την - κατά τα άλλα απλούστατη εφαρμογή - επιλέγεις brands, έννοιες, ονόματα που σου αρέσουν και οι οποίες εμφανίζονται με μια συνήθως ωραία μικρή εικόνα στο αντίστοιχο χώρο της εφαρμογής. Και φυσικά μπορείς να δεις και ποιοι άλλοι από τους φίλους σου μοιράζονται τα πράγματα που σου αρέσουν κλπ.

Αλλά το πιο σημαντικό νομίζω ότι είναι το πόσα πολλά πράγματα δηλώνεις μέσα από μια τόσο απλή επιλογή.

image

Νομίζω ότι θα χρειαζόμουνα πολύ περισσότερες λέξεις για να περιγράψω τον εαυτό μου αντί απλά να επιλέξω :

- Star Trek

- Pink Floyd

- Wired

- London

Τι περιμένετε, τα HotLists σας περιμένουν !

It seems that there is more in Popfly than meets the eye !

Have a look at this detailed post about how you can use Popfly for business purposes.

... aggregate data, display it, interact with it, share it -- both by sending to others, and by bringing it with you so others can see it when they visit you anywhere and everywhere you hang out on the web.

0 σχόλια
Δημοσίευση στην κατηγορία:
Περισσότερες Δημοσιεύσεις Επόμενη »