Είμαι διπλά χαρούμενος.

Πρώτα πρώτα γιατί επιτέλους βρήκα ότι υπάρχει θεωρία που επιβεβαιώνει αυτό που εμπειρικά και διαισθητικά διαπιστώνω, πιστεύω και συνιστώ.

Κι αυτό δεν είναι τίποτε άλλο από το ότι ο άνθρωπος χρειάζεται focus, συγκέντρωση, περιορισμένο εύρος πληροφορίας για να λειτουργήσει καλύτερα.

Να πάρτε για παράδειγμα το www.woot.com, δεν σταματάω να το αναφέρω στις συζητήσεις μου, θεωρώ ότι είναι μοναδικά επιτυχημένη ιδέα, μέσα στον κυκεώνα της πληροφορίας που δέχεσαι να παίρνεις κάτι πολύ απλό, πολύ συγκεκριμένο, προβλέψιμης και εγγυημένης ποιότητας (έστω τις περισσότερες φορές) με ένα γνώριμο και φιλικό τρόπο.

Ή τη δικιά μας www.asprilexi.com για να μην πάμε μακρυά. Μια λέξη κάθε φορά στο email σας, με την εξήγησή της, την προέλευσή της, την ετυμολογία της, καθαρά και ξάστερα. Κι άσε τα λεξικά για όταν τα χρειαστείς.

Διάβαζα λοιπόν το τελευταίο www.fastcompany.com το άρθρο των τύπων που έχουν γράψει το Made To Stick, όπου ούτε λίγο ούτε πολύ μιλάνε για πειράματα και μελέτες που αποδεικνύουν ότι οι λιγότερες επιλογές ΒΟΗΘΑΝΕ. Ενώ οι περισσότερες δεν ενισχύουν την επιλεκτικότητα, τη σκοτώνουν. Δε ξέρω για σας, αλλά εγώ το' χω αυτό. Μη με βάλεις χωρίς να έχω αποφασίσει ακριβώς τι θέλω σε μαγαζί, μπορεί να περάσω και 2 ώρες. Και η χειρότερή μου: να πάω για δώρα, καλά την τρώω την μέρα.

Διαβάστε το λοιπόν και εγώ συνεχίζω το ψάξιμο για περισσότερη θεωρία επί του θέματος. Δε μπορεί κάποιο βιβλίο θα υπάρχει και γι' αυτό στο amazon.

Και το δεύτερο πράγμα που με κάνει χαρούμενο, είναι πολύ πιο απλό.

Χαίρομαι όταν οι άνθρωποι εκεί έξω έχουν βρει το επιχειρηματικό τους μοντέλο για να δημοσιεύουν ελεύθερα τα άρθρα τους στο Internet χωρίς να χρειάζεται κάποια συνδρομή. Και εγώ μπορώ να σας το στείλω για να το διαβάσετε. Και ίσως κάποιοι από σας να θελήσετε να αγοράσετε και το χάρτινο τεύχος τους. Εγώ πάντως το κάνω.

Εδώ είναι το άρθρο λοιπόν :

http://www.fastcompany.com/magazine/120/analysis-of-paralysis.html